Inrednings inköp

va med Ikea med inredningintreserade Katarina idag och tackar så hjärtligt för detta sällskap och smakråd.
Tyvärr har jag ingen kamera för den har gått sönder... Tappades i backen för va ett år sen och har aldrig återhämtat sig och förra helgen dog den...
Men tänkte iaf försöka visa va jag har gjort för ändringar...
Först köpte jag denna byrån
Så nu åker malm byråerna upp på vinden tills Lisa kommer och hämtar de som finns kvar av dom..
Och ska bara berätta att fick renat ut mina tjocka tröjer och lite sånt och nu är inte byrån halvfull! Så de är bara att shoppa mer, det ni!
Sen så vet ni min blommiga vägg.
Köpte en gardinstång och vita tyllgardiner och hängde framför.. rummet är nu inte längre så mörkt men min älskade tapet syns fortfarande. Ni ska självklart få se bilder på det när jag fått tag i en kamera.
Hade först tänkt att köpa vit matta och via stolsöverdrag men de behövs inte längre, harmoni i rummet måste jag säga. är helnöjd!
det enda som jag missade va att gardinerna inte räcker ända ner till golvet... men de stör ingen...
Tyg är ett bra tips om man vill förändra någon vägg där hemma.
Sen fick jag tipset av Min älskade Katarina att sätta två "saftflaskor" i en trälåda
Köpte även ett par ljusstakar som helt är i min stil
Mycket snyggare i verkligheten!
Sen de sista jag av märkvärde eller de jag tycker ni ska veta är två st bordslampor, mycket mycket billiga men jag tycker ändå att de är väldigt snygga
Oj kollade över bilderna och min matsal är verkligen inte så tråkigt längre!
Kan ärligt talat inte sluta titta på mitt nya rum!

RSS 2.0