Inga problem

Nä men känns så nu...
Hahha
Nä men hade jag varit vanliga jag så hade jag tagit böter på ej återinlämnade filmer istället för att gå en extra vända som som jag gick göra idag. För vanligtvis hade jag inte orkar att springa fram med dom en gång till.
Idag bestämde jag mig för att gå ut och äta lunch, japp helt för mig själv.. brukar ta med mig hem men idag satt jag där Satt där på sushi baren och kollade ut på folk som sprang förbi, gick ner till resebutiken och hämtade ut tågbiljetter, även de skulle vart en plåga för mig om jag va mitt gamla ja!
Åkte till Erikshjälpen för tyckte de vore roligt... gick förbi ett sminkbord och kände bara att jag skulle köpa det, vet inte varför men fick bara den känslan...sliten och dan och lådorna krånglar men ändå...
Hahhaha
Köpte den egentligen utan att ens veta hur jag skulle få hem den eller vart jag ens skulle ha den.. Men ansåg inte de som något problem...
förr hade jag kollar och trånat efter sminkbordet men sett det som ett enda stort problem att få hem det!
Så när jag kom hem så möblerade jag om, kallar det själv compactliving... För nu har jag malmbyrårna i matsalen...
Fick ju laga dom först, men de va liksom inga problem.. och ser inte k"kläder över allt" som ett problem heller..
Lite trångt men tror ju att sovrummet blir lite mysigare.. Allt ska ju bara så mysigt....
Tänkte lägga upp alla mina loppis och secundhand fynd här i morgon...
Kram på er

RSS 2.0