Plugg

Måste ju erkänna att jag känt att det varit väldigt jobbigt. Har inte kunnat fokusera utan andra saker har varit viktigare.
Men i morgon är det dags för två dagar i Göteborg och då gäller det att vi kommer igång. Så idag så va de dags att möte det härliga academic search elite igen för att söka vetenskpliga artiklar. Tyvärr är inte min dator så bra så kan inte öppna dokument, så fick nöja mig med abstact. Men kände mig väldigt nöjd ändå.
Skrev lite på ett patientfall som vi eventuell ska använda.
Gick upp på vinden och letade upp mina gamla böcker, de va ju helt bortkastad tid för de va inget att ha. Och därför tog jag mitt lånekort och sprang till biblioteket... Hittade en del böcker som säkert går att använda och känner mig faktiskt rätt nöjd med mig själv och känner mig förberedd. Skulle väl helst läst lite mer artiklar men de får gå bra ändå. Får fixa det i helgen.
För nu är jag laddad till tusen!

RSS 2.0