Reiki

Kan inte låta bli att göra lite reklam Men va på min första reikibehandling idag.
Haha
Vilken upplevelse... Jag låg där och kände att hennes händer utstrålande en värme eller ja de är en extrem värme att ligga under hennes händer. behandlingen går ut på att ge ner på djupet i kroppen, att gå bakom symtomen och hitta orsaken. Man arbetar i olika scharan i kroppen och jobbar med energi och färger i auran.
och jag kände hur olika kroppsdelar ville lyfta från kroppen och hur luften kring mig blev lättare att andas in!
och man har tydligen en halsschakra (mycket intryck så kommer inte ihåg va allt stod för) Men de va nacke och bakhuvudet som va det enda tunga i min kropp och som höll mig kvar i britsen!
När hon rensat ut negativ energi så fyllde hon på med ny. Och jag skojar inte när jag säger att hela jag snurrade åt alla håll samtidigt, hade jag inte litat på henne till 100 % så skulle jag satt mig upp och avbrytit för de va läskigt..
****
sen kommer det väl även lite flum flum, vet iaf att ni tycker att det är det men jag vill iaf tro på det!
haha
Pappa och farmor va hos mig... japp... tänker inte säga vad dom sa, de håller jag för mig själv för ni tror inte så det ändå.
Jag ska fasen lära mig att prata med andra.. Ja jag vet att jag är flummigt men visste vore det spännande! Någon sa till mig att jag kunde det iaf, och skulle uppskatta det..
Jag respekterar er om ni tycker det är flumflum men jag vill iaf tro på det!

RSS 2.0