Invandrarpolitik

Mycket snack om denna frågan just nu..
Men slut diskuterat om SD...
Men i Grästorp har ju Sverigepartiet blivit invald, ska erkänna att jag inte är så insatt och har inte heller brytt mig om att läsa på. Men så hörde jag ett inlägg på nyheterna ikväll då de intervjuade Daniel Höglund som blev invald i kommunen..
Och du har ju jag bara en fråga. Ni som röstade på "Nazist partiet", Äter ni på kommunens pizzerior? Tycker ni om kinamat? Ni kanske inte ens tycker om att Zlatan är med i landslaget?
För sist jag kollade så står inte dom på deras lista över vilka som får stanna i Grästorp och i Sverige.
Och jag tycker att vi svenskar ska ställa oss i invandrarnas sits, många har varit tvungna att lämna sina land, utan något.. och ni vill inte hjälpa dom till ett värdigt liv?
http://www.tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/vast?videoId=1.1825454&selId=1.1056467&currPage=0
Människor får ha sin egen åsikt och tycka och rösta utifrån egna värderingar men i denna frågan har jag väldigt svårt att tro att Ni har tänkt till.

RSS 2.0