Farmor ande

Japp för några nätter sen när jag jobbade stod farmor bakom mig, ja jag vet att de låter konstigt, knäppt och ja allt sån där. Farmor har ju varit död nu i några år. Såg henne själv inte men fick henne beskriven för en som aldrig träffat henne, till och med farmors ansiktsuttryck stämde.
Jobbar då förstås med en som säger sig kan prata med andar och så också änglar.
Hon berättade att farmor bor hemma hos mig, brukar hålla till i mitt kök.... dom som kände farmor vet att farmor va en lit husmor.
Hon berättade för min arbetskamrat att jag behövde diska... Och de stämde eller ja nu de sista har jag blivit bättre på det, fått lite lust tillbaka..
Farmor skakade även på huvudet och sa flickor flickor flickor.. Farmor ville säga till mig att man inte kan älska någon annan innan man älskar sig själv.
de har farmor rätt i och jag lovar att jobba med det.
Men det jag blev mest glad över var att farmor berättade att pappa också fanns hos mig. farmor tog hand om honom.
Blev så glad när jag fick höra detta att jag nästan började gråta.
Och när jag får ont i mina axlar så lägger jag nu min hand över det onda och tar in min farmors energi.
Och ja, nu ifrågasätter ni detta jag vet. Men de konstiga är ju att hon som berättade detta för mig visste inte ens om att pappa var död.
Har själv varit lite skeptisk till denna innan men nu är jag nästan säker på att våra älskade finns hos oss.
För vem räddade lisa i sin bilolycka egentligen och vem gjorde så att jag inte krockade mer med älgen som dök upp framför bilen?
Jo våra skyddsänglar.
Vet ni även att man kan mäta sin egen aura? Jag mätte min, den är inte så tjock men den har tyligen varit mycket mycket tunnare, utan aura dör man..
Och jag mår bättre nu, vill mer, vågar kämpa, känner mig lättare på flera sätt, antar att de det har gjort min aura tjockare.. För finns en del saker som har sugit ur min energi de sista men jag har löst det nu...
Måste erkänna att jag bara vill veta mer,mer om allt som "låter konstigt" är så nyfiken..

RSS 2.0