VCT

Mina nära har vart lite oroliga för mig nu ett tag.. Har mått illa i  veckor och haft en konstig känsla i kroppen...
Nopp är icke gravid..
Så i natt fick jag nog, eller blev lite extra orolig... ringde sjukvårdsrådgivningen och såg ganska allvarligt på mina symtom...
Ringde jourhavande sjuksköterska och hon såg mycket allvarligt på mina symtom..
Kom till läkaren och vi va inte alls överrens... Hon har säkert rätt hoppas jag..
Får väl iaf testa...
14 dagars medicinsk behandling....
Men nu jävlar... ska de försvinna..
Kommer inte ihåg va hon kallade det...
Och nu ju många säga, du jobbar ju på näl du kunde väl tagit upp det där...
NÄ för jag vill inte att mina kollegor ska veta om mina problem på det visste... Förra gången jag var på VCT sa de att de de tyckte jag skulle gå till en neurolog..... Nej tack.... skulle aldrig låta dom veta mina problem.. de är ju mina arbetskamrater...

RSS 2.0