Malins födelsedag

Bättre sent än aldrig!
men tänkte visa det mesta i bilder....
jobbade på dagen, tog en promenad med Kattis i det fina vädret trotts att jag inte va på topp, Gjorde mig iordning, grät en skvätt och ville bara ligga i min säng hela kvällen, åkte till Malin och deras nya hus och sen mådde jag toppen!
Underbara Meja, man kan säga att hon mår bäst i mammas famn och i sin gåstol..
men hon skrattade iaf med mig och Jenny medans vi stekte Jennys korv... Jenny tål inte skaldjur så hon gick hot dogs medans vi andra fick en fantastiskt go smörgåstårta!
Thomas tog ju åt sig äran och sa att han hade gjort den, tror kanske inte riktigt på det..... Men jävligt god va den..
Chrille Frida och några andra valde att VÄGA sig innan vi började att frossa, Chrille hade ju endast gått upp 8 hekto när han va klar så kunde ju självklart äta lite till... Frida där emot som va mindra nöjd med va de stod på vågen åt inte upp mastodontbiten hon fick av tomas...
Thomas stod för delningen och ja en liten bit blev en skogshuggarpotion, som tur va satt jag bredvid denna vackra skapelse så fick skära min mit själv :P
FÖDELSEDAGSBARNET!!
Sen satt vi och tjötade runt bordet, Några spelade gitarrhero eler rockband eller va de nu heter.. jag valde att inte första killarnas självförtroende så valde att inte delta i den aktiviteten!
Medans tjejerna runt bordet satt och diskuterade NAGLAR, ja naglar, förstår ingenting om sånt, får inte göra något speciellt med mina naglar, de får inte va målade och inte långa så har låtit bli att intresserad mig, har väl de tycket att nagellack är snyggt och välforlamde naglar är snyggt men inte så mycket mer... som tur va så delade jag bordskant med dessa två ymlingar... de kan inte heller något om naglar... =)
Vi flyttade ner till källaren och fortsatte...
Lite tipspromenad... De flesta hade ju mer rätt än va malins familj hade, jag och Frida hade 5 rätt var.. sen kom vi till utlsgasfrågan, vet inte om jag får berätta va de va för fråga.. Men vi alla blev väldigt glada, och frida svarade rätt!! HIHIHIHHIHI!!!!
Vi spelade ja va heter det, tornet, där man drar ut klossar och bygger på höjden...
De va faktiskt väldigt kul... ska fasen köpa mig ett!
Martin blev enligt mig utsedd till förlorare då han på tredje omgången river de som tredje kloss...
Tyvärr va jag ju inte riktigt på topp, jobbat hela dagen så blev rätt trött så fick bege mig till Trollhättan och sängen vid 00 tiden..
Men väldigt trevlig kväll... Längesen jag "va på" en sån kväll.. Malin!! jag gör gärna om det snart igen! =)

RSS 2.0