Påsk firanade

Nu va min påsk firad, påskägget har åkt hem och jag ska snart börja jobba..
Min påsk bestod av skärtorsdagen och långfredagen..
I torsdags va jag i GBG och shoppade, sen kom N och hämtade mig, va helt slut, och så ska han gå på SYSTEMET!!
Usch alla dessa männsikro tänkte jag, när vi satte oss i bilen låg det en liten påskpresent där..
Ett par pärlörhängen som matchade halsbandet jag fick av hans föräldrar.. jätte fint! och blev jätte glad!
sen åkte vi och handlade lite mat, och tog vårt pick cch pack och gick och satte oss vid Oskarsbron..
det blev lammkorv, korvbröd och sen mousserande peachvin och ost och kex... Tyvärr va de ju lliiitttee kalt!
Gick hem och la oss i soffan och somnade..
Igår va de N som va trött, jag tog mig min morgonpromenad och såg att Slusskafét va öppet!!
Kom hem och satte mig i soffan, gjorde oss iordning och åkte ut för lite brunch... En räkmacka och en köttbullemacka... De va GOTT!!!!
Sen gick vi runt gamlaslussen,
Sen åkte vi och spanade in gaddesanna och sen åkte vi mot mamma och påskfirnadet med The BIG family!
mamma hade avancerat med förätt..
Vi satt på mammas uteplats och de va så skönt... Sen så kom ju.... Jag uppmanade N att sitta där han satt men de hjälpe ju fasen inte BILEN hade avslöjat honom!!!
Efter maten bar de iväg till skogen för paketletning...Påskharen har bytt tradition och hade bytt ut trädgården till skogen! men de gick ju bra ändå! =)
familjens finaste flickor!
Sen gick vi hem och tog det årliga familjekortet på trappen!
min "lilla" familj... och då är ju inte alla med!!

RSS 2.0