Summering

Får väl summera helgen lite snabbt här..
Började fredag kl 14.45.. gav mig ut i spåret för en en liten löparrunda.. Gick väl så där, hade ju lite andra saker i tankarna!!
AFTERWORK!!!
Kattis va förbaskat hungrig då hon slängde i sig en pizza snabbare än vi andra slängde i oss en halv...
Men så va hon ju sen så...
sen gick vi till Butlers och dansade av oss ordentligt...
där träffade vi även på måste vara världens vigaste man.. han va jätte vig och jätte gammal, iaf för att kunna göra som han gjorde...
vaknade tidigt och tänkte... men va kommer alla flaskor ifrån? vem drack alla dessa?
INTE JAG IAF! För jag drack mojito!!!!
Åkte upp till spåret för en löparrunda... vet inte om man får kalla de löparrunda.. skulle väl kalla de Intervallträning med ett fint ord...
Åkte hem, packade och drog iväg mot Ulircehamn, mellanlandafr i grästorp.... packade in mina sommardäck för att få de bytt...
Anlände till Ulricehamn i någotlunda tid...
Gick ut och åt lunch och sedan åkte vi till Jönköping för A6.. hette de så? och så IKEA!! Ny kudde de skulle de bli!
Åkte hem och sedan träffade vi Kristian och Marie! Kan ju hoppas på att dom gillade mig liks amycket som jag gillade dom.. tycker att kvällen va väldigt trevlig! Men när vi gick och la oss kände man allt av allt vin!
Sov "länge" på söndag.. länge och länge, hade ju gärna sovit hela dagen.. Men fick med latisen på en promenad på hela 35 min..
Åkte sen till macken, får man säga så?
Skulle byta mina däck, Conny upptäckte ju direkt att jag hade fel på fläckten.... sen upptäckte han även att sommardäcken jag kört runt på inte dög! Hur ska jag kunna se sånt? jag kan ingenting om sånt!
Men han va så snäll och bytte dom åt mig så att jag kan köra några månader till!
Tack Conny!!! Tack tack!
Och tack Niclas som bytte dom på bilen och hjälpte mig att tvätta min sötnos!
Åkte hem till Conny och Marianne för lite middag, de va mycket gott, hade väl aldrig förväntat mig nåt annat men väldigt gott va de, sen hade det köpts påsktårta som också va Väldigt god!!!
Fick ett jätte fint halsband av dom i "försenad födelsedagspresent"
Tack! de va jätte fint!
Satt där i i solen och njöt hela eftermiddagen, efter de satte vi oss i bilen och "åkte" lite.. Kollade fina hus! mindre fint va väl de när niclas visade mig street race.. Vilka puckon de finns.. är väl ingen plåtbrud så va väl inte så hipp på att kolla på de ändå men slutade iaf med att niclas blev ARG!!! och åkte därifrån! Åkte och åt på burger king.. man kan ju säga att matchen i borås hade satt sina spår där också.. fy fan va äckligt de va.. kan inte fotbollshulliganer ta bort efter sig??
Åkte hem och somnade i soffan, vaknade i morses av att niclas satte sin klocka på snooze, skickade honom i duschen så att jag kunde få sova mer...
Nu sitter jag här, efter en dag men ett jävla masa bilkörande, traktorer, och lastbilarn. En sväng i spåret och en kväll på jobbet...
VILL INTE JOBBA I MORGON!!
men bara 7 arbetspass kvar till vi åker på semester!

RSS 2.0