Är klänningen död?

Nu ska jag berätta en sak som verkligen skrämmer mig!
jag tror klänningen kommer dö ut!

De finns typ inga klänningar att köpa längre! Bara en massa tråkiga jeans!!
Gina tricot som man vanligtvis kan hitta några olika på hade en.. eller vet faktiskt inte om man får kalla de klänning, fnask klädsel kanske jag skulle benämna de som... (så får jag hoppas att ingen av mina vänner har köpt den)
Men va är de här... Men hittade en långklänning.. en beige... väldigt väldigt fin, så ska "känna" på dne tills på fredag och springa och köpa den då isf... Men att powla i långklänning är ju kanske inte nåt att föredra.
Men förstår nu att jag blir ledsen! jag älskar klänningar och jag kommer troligtvis gå emot byxtrenden och börja sy mina egna klänningar om de bestämmer sig för att inte sälja klänningar!
Nu ska jag packa ihop lite kläder som jag inte vill ha mer som jag ska slänga ut på tradera i morgon!

RSS 2.0