den är min!!!

Jag fick lägenheten!!!
Men ja de började ju inte så bra, hörde inget fån mäklaren igår och både jag och Niclas anade oro...
så idag ställde jag klockan på 12.. gick upp och mäklaren hade fortfarande inte hört av sig..
taggade som fan för att ringa efter lunch för att se va de håller på med.. va mäkte jävla irriterad!
ja ni vet ju hur mitt humör kan explodera!
Men precis då ringde hon
- du har fått ett mot bud på 234 000..
jag tänkte, va är de här för tönt, 5 000 höjning, nä nu jävlar
-245 000
-då ska jag ringa och ge honom detta budet
hon ringde upp
-han budar 250 000
- 255 000
han ska fan inte få en lätt match, men att jag bara la 5 tusen va de en dålig ide?
Nopp!!! jag sparade 5 tusen :P för dom la sig!!!!!
WWWIIIIHHOOOOOOOO!!!
När vill du flytta in!
har alltid haft tänkte på första oktober! så de tog jag.. måste säga upp min lägenhet...
Är de någon som är intresserad av den så är de bara att höra av sig!
Jag har även en del möbler jag tänkte göra mig av med... =)
Denna är min!!!
Säng, min lilla soffa som jag köpte för 200 kr för si så där 5 år sen får duga, ska fynda ett runt bord och två pinstolar... Och hyllor ska också upp...
Ny tapet i sovalkon... va tycker ni?
Lite jag eller hur?
Sen blir hallen vit och sen är de liksom klart! :P
Oktober månaden kan ju blir lite snål, Men vet ni va min underbare sa då?
- de löser vi!
han förstår nog inte hur lättad jag blir när han säger så, att "allt löser sig"
Nä men nu i helgen ska jag fira!!! fira som abra fan!
Ikväll blir de bowling och middag på butlers med några av de finaste tjejerna i världen! efter de blir de lite dans!
I morgon ska jag dansa loss som bara fan!
har till och med köpt nya skor och klänning så nu fasen
Visst jag får ha ett linne under för annars syns ju dom härliaga lite för mycket men kunde inte låta bli...

RSS 2.0