funderar och funderar!

ja jag och Niclas pratar lite smått om att kanske bli sambos..
Jag har sökt jobb i GBG för de är där vi ska bo isf...
Men jag tycker om mitt jobb, visst finns väl "inslag" i de som gör att jag bara vill kräkas med annars så gillar jag de väldigt mycket, så är jag redo att byta arbetsplats om chansen skulle ges?
de är ju trors allt bara att ignorera de dåliga på min arbetsplats..
Så vart ska jag bo??
jag vill ju bo med Niclas!!
Men är jag redo att släppa allt? för de är ju de jag kommer göra. Jobb, lägenhet, mitt egna och så lämnar jag ju mina vänner här i trollhättan. Visst vänner består men jag vill vara nära..
Ska jag sälja min bil om jag flyttar till gbg och börjar jobba där? va ska jag med min älskade rut till då?
ELLER?
ska jag skaffa mig en billig lägenhet här i stan? humm...
gick in och kollade alternativen, hemnet... Där hittade jag en liten lägenhet och på måndag ska jag kolla på den =)
Men ja, hur ska jag kunna klara det här? Får ta ett snack med Niclas, han som kan! =)
nu ska jag powernapa innan jobbet!

RSS 2.0