Fylleblogg!

ja men de är inte sp farligt i natt heller, är jävligt städad för i morgon är de systrar/mammadag.. ser fram emot de som bara fan!
ja men hur va denna kvällen då?
Började med att jag upptänkte att klänningen visade alldelses för mycket tuttar!!
shit! ska inte berätta vem jag såg ut som  men hon har samma namn som jag och har en väldigt charmig bror som såg ut som Bert i unga dagar!
Och JAG KAN JU SÄGA SÅ HÄR!
så vill ajg inte se ut, så löste de med ett tub linne, visst va väl inte sexigast i världen men de fick duga, vill ju inte att mer än en ska se dom där två ämdå så!
Åhhhhh!!! jag saknar honom såååå...... han är de enda jag kan tänka på! hans arm runt mig! och ja ni ska veta att han är perfekt för mig!
alltså han får hårda sara att smälta!!!
Ni vet ju hur jag är med mitt ich hans liv, att man måste dela på de.. när vi pratade idag så sa jag att dde va s¨himla kul att fräffa mina kompisar! vet ni va stjärnfallet sa då?
- ja men säg bara till när du vill vara med dina kompisar, jag vill inte vara ivägen
NICLAS!!! DU ÄR INTE I VÄGEN! KOMMER ALDRIG VARA OCH JAG LOVAR ATT SÄGA TILL NÄR JAG VILL VARA MED MINA VÄNNER!
fattar ni va lycklig lottad jag är!
herre gud, min blogg kan nästan döpas om till "en hyllning till Niclas" men så är de inte.. är nog bara inne i en fas då jag saknar honom väldigt mcyket! och sen är han ju världen bästa också!
iaf! min klänning visade väldigt mucket! men va fasen skit i de tänkte jag, linet döljer endel..
Förfesten hos kattsi a perfekt och man kan väl säga att jag bjöd på mig själv..
Kom till butlers och började putta på första bästa kille... och vilken tur jag hade att han hette Henke och va min kusin! =) träffar han typ mer än a jag träffar hela min familj.. han sa tt han va där med sin "fejk" kusin" pyttsann! jag är äkta vara!!!
=)
Måste bara rekomendera STRONGBOW!
de är en cider med lite ölsmak!! ärligt! m an blir varken rampig eller mer törstig för den räcker hela kvällen!
kollade på mobilen, 2 smset, 2 smset av 2 av de finaste, tänker inte avslöja va dom sa.. men när jag stod där och smsade så såg jag att jag va rätt jävla uttittad av typ en dvärg... ja men han va skit kort, och saken blev ju inte bättre av att jag ställde mig upp i mina 11 cmers klackar
- är du singel
jag log lite så där (in you dreams leende)
- nää
och så tänkte jag ännu mer på Niclas..
visste detta har vart en kanon helg men ändå liksom...
Jga och Emma H gick till Max och ställde oss i kön för lite mat, träffade vår älskde johan där och hans ex i nåt j'la.. getskägg i fläta  och s,ög mig lite närmare, saknar den sommaren då jag jobbade som uska på avd och han som sjuksköterska! de va ett roligt sommarjobb!han ska börja jobba i NORGE!!!! då kommer jag inte ens få träffa honom ute!!! pust och stön!
men hoppas ju självklart att han blir lycklig där!
När vi stod där vid disken s¨tog de bort våran kassa, blev irriterade och jag sökte upp kattis och emma, kattis ville gå hem och jag tänkte att då tar jag nattismat på charlie chaplin... men då va de stället stängt när jag kom gående barfota (fick förfrågan om att bli bärd hem, men jag tacknde snällt nej) är de någon som ska bära mig ör de fan niclas.... och när lär de hända liskom??
Hemmma!! underbara säng!
god natt!!

RSS 2.0