nåt att se fram emot..

JAG VILL VERKLIGEN INTE ÅKA OCH JOBBA NU!
Har huvudvärk och vart igång nu i 3 dygn känns de som! Jag behöver liksom sova!
Som tur är jobbade Lena och kom på den dunderbraiga iden att Happy skulle ta med sig lite mat till oss från Truly Indian, japp man har tur att man ajobbar med en av ägarna!J
http://www.trulyindian.com/restaurant_meny.htm
vi valde Chicken Lababdar.. cashewnötter i... =)
ska bli himla gott!
nästa sak jag ser fram emot är att jag får träffa min Niclas på fredag! Sova i en skön hotellsäng hela långa helgen, bada i pool och förhoppningsvis ett trevligt badkar på rummet.. (får ta med mig lite gott vin som vi kan dela på =)
då ska jag återhämta mig!
nästa vecka tar jag nya tag i min möbelrenovering!
Köpte nämligen ett runt bord idag, kanske inte precis sånt som jag hade tänkt, men för de priset va de helt klart bra.. 145 kr! och så med lite färg.. men får ju stolarna gratis så!!
BUDGET!!!
=)


RSS 2.0