Nu måste de bort!

Ni fattar inte va den här lilla lägenheten har gjort för mig!.
När jag berättar för folk att dne är 29 kvadrat så tappar folk hakan!
-Från en trea till 29 kvadrat, hur tänker du!!!?
Men tänk va mycket grejer jag kommer behöva göra mig a med! och grejer som jag får köpa! =)
Har redan slängt 6 kassar kläder, ska gå igenom mina skor också.. sen har jag även redan gjort 3 stycken "loppis" lådor! Får hoppas att jag och mina älskade familj kan stå på loppis ihop snart!
och så ska jag slänga ut massa saker på blocket och tradera.. nån dag då jag orkar... =) men tycker iaf att jag vart duktig idag!
har redan börjat i lägenheten!!! hahah vill bli av  med massa saker!
detta har jag nu lämnat till återvinningen!
Känns väldigt bra faktiskt...
GHar ju som sagt redan blivit av med mitt sminkbord och mina billys bokhyllor på vinden, eller ja jag ska köra bort de till Anders så får han de bekymret sen :)

RSS 2.0