Nya i garderoben!

OJOJ FÖRLÅT!
jag har redan ångets hur jag ska få plats med allt i garderoben när jag flyttade men va ju ute och shoppade och såg nåt gudomligt och köpte den i Vara några dagar senare för halva priset..!
Den är lite lång men hoppas på att mamma kan hjälpa till.. sen så får jag skaffa mig en härlig bränna så blir den underbar..
Ja jag va ju på shoppinghumör några dagar föra löning och sökte runt på nätet och hamnade på bonprix.. Min kompis beställde kläder för 18000 där en gång.. 4 stora paket... jag nöjde mig med ett belopp på 516 kr med frakt!
och dom passade, och dom satt skit bra! blev jätte jätte nöjd!
de blir Luleå på båda!
fredag blir de EN god middag och fredagsmys! och på lördag blir de bio tror jag, får väl se va vi hittar på... Får väl ta med mig lite slitstarka kläder så vi kan ut på äentyr också!

RSS 2.0