Så komiskt...

Ja de enda jag kan tänka på är den här flytten..
Har gjort iordningen en liten "Att göra" lista...
• säga upp tela
• Ringa mäklaren ang. sista bankmötet
• ringa min bank ang sista mötet
• På tisdag ska jag möta upp en som ska köpa lite lampor
• Ringa Elbolagen m.m. och "flytta mig.."
• andressändra
• SÄLJA AV MASSA GREJER!
Kommer väl upp i 600 spänn idag eller i morgon... Rätt nöjd faktiskt
men iaf.. allt är lite komiskt...
Hon jag köpte lägenheten av, vet ni vart hon bor? Jo i mitt hus fast på Nygatan...
familjen som va och kollade på min lägeenhet, ja han handlar jag pizza av...
Så om han tar lägenheten ska jag se till att jag får rabatt på stenungsbakad pizza!! han skulle iaf försöka komma ihåg mig! och världen sötaste lilla daniel hade dom också!
Men lite komiskt är de att hon bodde här, att vi typ byter boende och att killen med stans klassigaste pizzor vill bo här.. världen är allt bra liten!

RSS 2.0