Sova - lättare sagt än gjort

jag vill sova och min kropp är trött men min hjärna ill inte släppa taget..
Igår somnade jag efter att min syster lisa hade gått upp och skickat sms till mig 05.50... sov till kl 8 då jag va tcungen att gå upp.. va vinglig men kände mig rätt så pigg när jag stod i duschen.. när jag kom till Grästorp va jag trött igen... men kunde inte sova...
Jo men jag hade försökt att sova, gick och la mig kl 1.. snurrade och snurrade, testade alla sovställningar som bara går men icke, satte på datorn och spelade tetris...batteriet hann ta slut och jag fick gå upp och hämta kabeln...
iaf... idag..
Gick ut i skogen och plockade svamp (kan inte visa er för jag har lagt min kamera på något smart ställe) efter de va jag pigg i igen.. har vart pigg hela kvällen och märkte att allt fler och fler försvann från facebook världen för att sova.. sova men inte än.. nu är kl 00.47... man kan i princip säga att jag sovit 2 timmar det senaste 1, 5 dygnet
satt i soffan och hade rensat klart svampen...  och tänkte, nä men får väl gå och lägga mig..
här ligger med datorn i knät eftesom jag inte kan sova...
... igen

RSS 2.0