Bekräftat!

Nu är det bekräftat! Jag är inte hypokondriker och mitt rännande på vårdcentralen ska jag få behandling för nu... och inte i form av furadantin, selexid och andra urinvägsinfektionsbehandlingar!
Men snart kan jag pusta ut!
Ville verkligen inte ha svaret från läkaren idag, ville ha de efter jul.... men men hade ju sett fram emot ett blankt papper... men så blev det inte...
fast kan ju tänka så här.. nu slipper jag iaf tänkta på va den där förbenade röntgen visade över jul utan bara slappna av..
Får se de från den ljusa sidan.. Nu när man vet hur mycket strålning man har fått i sig....
hahahahahahahha de va tur att jag fick strålskyddsundervisning efter jag vart på röntgen för annars hade jag skirkit som bara den...
Nää nu måste jag hoppa in i duschen för snart åker vi till familjen Theng och startar julen men lite tomte spejande och god julmat!
Underbara familj!

RSS 2.0