Dåligt humör!

ja så här jävla innan jul... då ska man bara på bra humör, mysa, pyssla med mera... NÄÄä dagens bak är till och med TRÅKIGT!!
Och vart på dåligt humör hela dagen! vaknade och tänkte¨
- orkar fan inte med de här längre när man inte ens får nån uppskattning!
Jävla skit jobb, ingen jävla uppskattning! Näää, är man snäll så får man ingenting för de eller jo ENdast de som man har rätt till....
Hellst ska man bara ställa upp och vara tyst.. och dum som jag är så gör jag de.. Nää inte länge till..
Och gud nåde den sjuksköterska som är sjuk i morgon! Jag ska vara patientfri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dela godis i påsar, lära mig hjärnvägsrutiner och gå hem tidigt!!!!
Gud nåde den som ändrar på de planerna!
För i morgon ska jag speja efter tomten och vara på bra humör... HÖR NI DE SÅ LÄGG AV ATT BRÅKA MED MIG!

RSS 2.0