Nu börjas det igen!

Japp nu har jag "fått" internet igen.. =) Skaffade faktiskt de för över en vecka sen men som vanligt så krånglade det! Men nu är jag här...
och snart är de jul.. Sista julklappen köptes idag, och de lovar jag, nu va de den sista! och pengar finns kvar på kontot och i morgon kommer de flera!  Härligt!
Trots att jag saknat att blogga och skirva om allt så har de vart skönt att vara utan också..
Julen är klar! eller iaf alla förberedelse.. ok ska bara försöka få bort någon cm ok en halv cm då... så att julaftonsklänningen sitter perfekt.. visst man kanske inte behöver köpa en något för trång klänning men kan fan inte motstå den.. har gått och sneglat på den sedan i nov. den slutade inte sitta fast på min näthinna så nu hänger den i min garderob! och en annan som inte är så julig!
Julaftonklänningen
En annan dag klänning! Blir perfekt till min nya snygga kavaj som jag har köpt!
Jaja jag de kanske blev lite mer kläder än va jag lovat mig själv men i januari ska de kontot nåstan stå på 0 ör de tänkt.......
Igår gjorde jag och Niclas det sista julgodiset!
Det blev knäckäpplen
den har vi ju även gjort clementiin gelégodis, wienernougat, knäck, ischoklad och apelsintryffel och så självklart året hetaste nyhet i familjen Theng Kanderande apelsinskal med choklad...
ja nu vet nu va ni har och vänta er!!
=)
Ja just de ja... Imorgon ska jag baka efterrätt till julafton... men va de blir får bli en överraskning!
Nä nu ska jag snart gå och klippa mitt nyfärgade hår!!!
hahha ja ni förstår, även fast jag skulle haft internet så skulle jag aldrig hunnit skriva här eller på fb..

RSS 2.0