Så jävla bra!

Va ute och sprang idag igen!
Springer precis då när ljuset börjar komma så att det är jag och pensionärerna som är ute (ett tips för alla dom som vill komma igång men inte vill motionera med alla övernaturligt duktiga människor)
denna veckan har jag sprungit 3 mil... och 1,5 av dom hara jag nog inte ens sett art jag satt fötterna!
Men idag gick det så jävla bra! visst fick stanna vid rödljusen och vid slussen... men kunde öka farten sista 3 kilometrarna...
Och kan bara få det till att de måste vara mina snygga träningskläder som jag köpte igår...
En underställströja och en löparjacka!
Tidigare löpning i min gamla vind/regn jacka...
Mycket snyggare i denna snygga löparjackan! Och oj va mycket roligare de är när man känner sig snygg också!
japp mössan är också på och de va väldigt behövligt!

RSS 2.0