Sara = fantastisk

Helt otroligt, jag coh Niclas va överrens!
Ja och de händer ju inte speciellt ofta.. Och allt hände igår... När Niclas kom... sent som vanligt så trodde jag att dagen skulle gå åt fanders...
han kom 16.45... och jag stutsade in i Bilen, vi skulle ut till Överby, närmare bestämt EM möbler för att kolla rean, har ju tvingat eller ja ställt ett ultimatum skulle man väl närmare kunna säga... Mig eller soffan... och såklart blev de mig han valde... Jag måste ju va hur fantastiskt som helst som blir vald framför en eketorps 3 sits soffa med smutsig klädsel .....
Sen har jag väl ställt ett ultimatum till... Niclas tycker väl kanske att vi kan forsätta med att jag sover i hans 90 cm säng och han sover i tältsängen bredvid..
-SÄNG MÅSTE KÖPAS INNAN MAJ.....!!!!
Bara ett litet ultimatum
- JAG VILL INTE VARA HEMMA HOS DIG FÖR DE GÅR INTE ATT SOVA HEMMA HOS DIG!
Alltså jag måste ju vara fantastisk som får alla mina krav uppfyllda!
Så när jag stutsat in i bilen förstod jag direkt att det skulle bli en helvetes färd ut till överby...
- 3 st bilar har satt på helljusen när jag kört förbi dom...
och kan ju inte säga att de bara är alla andras fel...
Men vi va sams och i livet när vi kom till Överby (jag va bara lite rädd att bilen han bråkat med hade förföljt oss och sett hur jag såg ut, jag menar jag va ju oskyldig)
Klev in på EM möbler och den första soffan vi såg blev vi kära i.. ser oss i soffan framför mig.. Jag uppkrypen i det djupa hörnet och niclas i det andra hörnet
Ja den färgen sa vi ha...
När Niclas kollar på nåt annat kollar jag bara bort... och ja nu har jag ju omvänt honom från den mörkare soffan eller vit.. nej ljusgrå ska de vara!
Sen hittade JAG två fotäljer också... Tänkte önska mig dom av Niclas ju födelsedagspresent.. de kostade ju bara 17 tusen kroner styck... men de va fruktansvärt snygga och sköna!
hahahahahha
Stort matsals bord ska vi ha också! 8-10 pers ska lätt få plats! och visst har jag världens bäste som går med (eller iaf säger att han håller med) på mina alla ideer....

RSS 2.0