True blood maraton

Nu har jag 3 dagar hemma innan jag går på och jobba igen..
Idag när jag vaknade ville jag bara kräkas och kom inte ifrån badrummet så de blev att ringa sig sjuk..
(ni behöver inte vara orolig för mitt illamående)
sov ut och trottsade allt va illamående hette och tog en promenad och nu mår jag faktiskt bättre..
kollade igenom tidningen "7 dagar"  har en skylt på dörren dör de står "ingen reklam" och va får man ju tidningen "7 dagar" den lokala gratis tidningen som kryllar av reklam.. men visst har ju hittat en bra sak med den och de är tv tablån...
När jag kom hem från promenaden bestämde jag mig för att starta mitt True blood maraton, fick de två första säsongerna av Niclas i julklapp! ÄNTLIGEN!!¨
Men när jag startar tv så börjar prodjekt runaway... Måste ju bara se alla fina klänningar..
men nu ska de snart starta... mitt maraton, hinner väl inte så mpnga flr ska på Bio med familjen ikväll...
hahaha satt precis och tänkte på vilka kontraster de blir på mitt film tittande idag..
Börjar med true blood och sen blir det stig helmer story

RSS 2.0