Vårt hem!

Ja tänk när de blir vårt hem!!!
Tänktar tills vi inte behöver ha med oss varsin väska till varandra...
När vi får göra om det till vårt hem! Vår uteplats, vår trädgård...
Visst de står väl Niclas på ägare delen men tror att han vill att de ska bli vårt!
Så vi kan säga att vi har två bostadsrätter men ett hem! HIHII
Men vi ska bli Vallda bor....
Det enda jag ser riktigt fram emot just nu!
att två ska bli ett!
att vi ska kunna träffas utan att de behöver vara så "märkvärdigt" som de lätt blir när man inte ses så ofta... si så där en gång i veckan... har det iaf vart det sista!
Och så flyttar vi i Maj, härliga Maj, så då åker utemöblerna ut direkt och så tror jag äve att min fina vita cykel åker med dit så att vi kan ta picknick korgen och åka och äta kvällsmat vid vattnet!
Löpte en bok som heter "årt nya hem" tror jag.... där fyller man i va man har gjort coh lite hur de va när man flyttade in... enda problemet va när jag köpte den att det stod va man hade gjort i trädgården... trodde aldrig att vi skulle få en lite trädgård... Men nu har vi det!
Nu saknas bara en liten söt Mops också... =)

RSS 2.0