Vilken Nyårsfrisyr?

Ja tog tag i det här idag... Nä att stå och skrika framför spegeln i morgon..
och börja kvällen men iaf två sura miner..
(förlåt alla tjejer, men jag förstår alla killar som blir arga och sura när vi ska stå framför spegeln och ändra och greja i flera timmar)
Så nu har jag gjort 4 frisyrer, har min favorit men tänkte att ni skulle få hjälpa mig!
SNÄLLA hjälp mig!
Detta är en frisyr då jag flätat håret från båda sidorna samt i bak och sedan satt upp allt hår..
(har inte jobbat med den så länge så bättre kan den bli)
Här har jag börjat med samma idè, gjort en fläta från båda sidorna och sedan flätat ihop allt till en fläta..
Här har jag bara snurrat upp (eller ska iaf snurra upp håret) i olika slingor till en uppsättning, tycker det blev hanska bra och STORT.. men känner mig lite som Gunilla Pearsson (ja ni vet den hemska Hollywood frun)
Den sista är väl en variant an den firsyren som jag brukar ha, men har valt att sätta upp håret i olika nivår ibak..
Så va säger ni!?

RSS 2.0