Alla hjärtans dag!

Sitter här och rodnar... vet inte riktigt va jag ska ta mig till faktsikt..
Har tidigare planerat att spendera min alla hjärtans dag med mina vänner... kanske se på film och äta gott några stycken, men innan planerna bestämdes så fick jag reda på att jag skulle jobba.
Tänkte
"ja men de är ju bättre att jag jobbar än någon som är i en relation så att de kan vara ihop"
I morses ringde de från Monicas blommor här i stan och sa att jag skulle få ett blombud...
förra året fick jag ett blombud av mamma.. så trodde det va hon även fast de kanske finns nån annan som kanske skulle men nää.. Mamma..
Nu kom de... och jag sitter här och rodnar...
vet inte riktigt va jag ska ta mig till... hur ska jag gottgöra detta liksom..
Idag röda rosor och igår belgisk (himelsk god) choklad...
va som står på kortet tänker jag hålla för mig själv ett tag till....
Sen vill jag ju självklart säga att jag tänker på alla mina vänner och hela min familj idag!
Älskar er!

RSS 2.0