att vara sexig

det är faktiskt mer ansträngande än va de flesta tror..
Nu ska ni få höra mitt tänk på de hela
baby lena hud- varje dag när jag står i duschen tänker jag, raka benen, d gör jag i morgon... att skrubba huden med peeling och handskar, nej men va jobbigt, jag gör de också i morgon..
vara snygg på stan- men jag gör ju allt när jag ska ut på promenad, nej söndriga gympadojor och myskläder de får duga... ser dom mig så här idag så blir dom ju överraskade den dagen jag anstränger mig isfället för att tänka, där kommer hon som ser likadan ut varje dag..
sexiga underkläder- vadå string... mina new body hipsters duger så bra! vem tycker egentligen att string är snyggt? den personen har inget att hämta hos mig! hurra för new body hipster!

sen kommer jag faktiskt inte ens på vad mer som är sexig.. kanske beror på min osexighet?
och jag vet att du som läser detta säkert tycker jag är super sexig... men iaf ligger det i min natur och jag är helt omedveten om de! :P


RSS 2.0