de va länge sen

jag köpte ett par jeans!
Minns inte de, jo jeans leggings men de räknas inte..
Va på stan och fixade ett ärende och tänkte jag skulle titta på en kavaj eller nåt, gick in på gina tricot,
jag är ju lite i ett lyckorus nu med mina försvunna kg, tidigare när jag har tittat på jeans har jag bara blivit deprimerad och gått hem och tagit på mig nåt stort heltäckande, men där hängde dom liksom, dom lyste! jo jag skojar inte!! den jätte blåa färgen lyser nästan, stog där och drömde mig bort, dragkedja nere vid foten och allt!
tänkte en dag ska dom gå på, och så tittade jag stolekarna, ja men stl 26 funkar säkert.....
men där fanns faktiskt lite större storlekar också, visst de har de funnit förut med men de har inte gått...
OJOJ hittade ett par i en storlek som jag trodde skulle passa... eller iaf hoppades...
Men!!!
Jag fick ta en storlek mindre, och de va bra i längden också!!! Förstår ni nu mitt lyckorus!!
Nu ska jag bara ha ett par våriga snugga skor till också!
kan man ha jeans på sig på sin 25 års fest?? :)

RSS 2.0