ett halvt sekel fest

Japp då har man blivit gammal! ett kvarts sekel närmare bestämt, usch va hemskt de låter och ska aldrig använde de uttrycket igen..
Men när man fyller 25 då ska man ju ha kul tycker jag... Ja typ "de sista roliga man gör innan man för" kanske..
eller nopp jag har ju redan massa roligt inplanerat!
Jag och Lisa bestämde oss för att slå ihop en lite fest..
Och vår älskade mamma hjälpte till och GJORDE ALL MAT!
hon och är fantastiskt!
Så vi har jobbat och slitit för den här festen i en veckas tid... Vi själva är nog ganska nöjda faktsikt!
Och tillsist kom lördagkvällen....
Tänkte visa det i bilder...
Vi som fyllde ett halvt sekel...
mamma och syrran Elin som fick hålla till i köket...
Älskar er och Tack tack tack så mycket för hjälpen, kvällen skulle inte blivit så bra utan er!
Under middagen, satt alla i sina leklag! några knåpar på sitt framträdande!
Stod man i köket och bara lyssnade så lät de som om alla hade förbaskat trevligt iaf...
Några av mina fina flickor!
tack för resväskan, presentkortet och blomman!! =)
Sen började vi att leka..
lappleken är förbaskat kul för oss som stor bredvid.....
Sen blev de charader
Vissa..... tyckte att charaderna va för svåra, men charader sja vara svåra! så är de bara!! man får ju kämpa lite...
några av de uppträden som de bjöd på!
måste tacka för de fina låtarna, imitationerna, charaderna, (även fast vissa av er bara kunde spela träd) Och personliga frågorna!
Sen så tyckte syrran och alla andra att Bjelkis ville dansa och så gjorde hon de =)
och sen blev de tårta och dans tills kvällen tog slut!
tack så mycket för alla fina presenter, finta skålar, blommor, och goda viner..
Fick även två upplevelser.. en hel dag och GBG med Jenny och Samuel och en Weekend upplevelse (troligtvis på spa) av Niclas...
Fina smycken
Av mina systrar och min fina Emma
behövande presentkort, och en väldigt behovande weekendväska...
och massor andra fina saker!!! älskar dom allihopa!
tack tack tack!

RSS 2.0