Facebook

hahah de är så roligt med de där med facebook...
hahha men kan ändå inte låta bli...
Har ju knappt sett va som har hänt där nu den senaste veckan... och måste ju säga att denna veckan har vart väldigt skön!
men iaf...
vill man inte ha mig som vän så ta bort mig.. jag har inte tagit illa upp till er som har gjort de..
facebook är en ställe där man kan skriva va man vill...
men när en kollega till mig skrev på loggen något väldigt opassande (enligt mig) och jag kommenterade detta med: Oj va jobbigt men detta kanske inte hör hemma på facebook..
(tycker väl själv inte att de va så farligt skrivet av mig)
men denna (som tidigare skrev väldigt konstiga saker i min logg) bestämde sig för att blocka mig...
hahahahahahahahahah
Åhhh va ledsen jag blev nu!!!
det måste ju typ vara det värsta man kan göra, Att Ta Bort Nån Från Facebook...

RSS 2.0