P-böter...

Ja nu börjar dom läggas på hög här...
fick en i morses! och vilka jävla P-Lisor är ute på en måndagmorgon pål en Ica parkering i Ulricehamn??
ja.... de gick ju inte ens att betala... Nä men en timme fick man stå där.. jag åkte kl 10!! de är typ 2 timmar efter att de började räknas... alltså ja... Där kan vi spara in på en onödig lön iaf.,.
men men... den middagen jag åt igår va värd varenda liten krona om jag ska vara ärlig..
Bjöds på 3 rätters, ja de ni! Oxfile och lingonfromage va något av de som stod på menyn!
och om man ska se de positiva med de hela så är de ju min första p-bot i Ulricehamn.. alltid nåt!
Så fick betala min gamla p-bot idag...
men nu precis fick jag erbjudande att få den betald!!!! Gulligt va!!!
hihihihi
Men jag är ju kvinna så jag har ju lite stolthet så betalar den allt själv..

RSS 2.0