Pundare och spyor

Idag steg jag upp efter 9 "härliga" timmar sömn..
tog på mig de varmaste jag kunde hitta och gick ut på min morgonpromenad. När jag kom till tå¨gbron så mötte jag Cecilia som va ute och rastade barnen, hennes man va helt slut och behövde sova, jag frågade då om han hade jobbat eftersom jag vet att han jobbar som kir öven på nättrna i bland. Nä de hade han inte han va bara helt slut..
jaha tänkte jag, va är inte du då som för en månad sen klämde ut den däringa sötsaken som låg och sov i vagnen somtidigt som du har din 2-3 åring som inte vill vara still! =) jaja, de är jobbigt att vara man!
hon tyckte iaf att jag va så hurtig som va ute och gick så tidigt på en söndag..
När jag kom till kungsgatan hände det..
"va är de där för pundare som går bakom bilen, han har jag aldrig sett förut"
gick väldigt konstigt och såg jätte rolig ut, men när han kom fram bakom bilen såg jag att de inte va en av våra pundare som gick där med sina resväskor, de va ju Peter Sipen!
Som gick där och såg allmät rolig ut, eller ja de gör han väl jämt men hahahhahahaha
Höga bruna skinnstövlar, pösiga byxor i stoppade i dom, nån konstig jacka, en lika konstig skinnmössa och så en förfärligt skrickigt örhänge i modell långt/hängande...
ja ni förstår varför jag trodde det va en Pundare som kom gående
direkt tänkte jag, har jag missat att hana har vart i stan, OJ jag har blivit gammal! men sen tänkte jag direkt,
jag skiter väl i va som händer på Lipz!
För troligtvis va de där han va...
När jag kom närmare stan så fick börja kola ner, där låg nämligen frysta spyor över allt!
Kan folk inte bara svälja eller ett annat alt. är ju att dricka i någorlunda mängd!
Gick vidare hem på drottninggatan..
Jaha, där va de en tjej som hade spytt hela den fastfrysta spyan som både va på mark och husvägg va helt rosa...
Va är de här..
nåsta gång jag hoppade va, en fast frysen kisspöl! va är de med er killar! Kissa på TOA!!

RSS 2.0