reseplaner!

Idag va de reseplaner på schemat
Kattis och Carro kom hit vid 6, då jag hade förberett en hamburgemeny
I myskläder (bikini under) dom ville inte riktigt va med på bild...
Kattis blev glad när hon fick se sitt dagliga frisco bröd och pepsi max..
När vi hade ätit klart...a Japp kattis fick i sig 3 hamburgare...
http://www.recept.nu/1.36937/leila_lindholm/varmratter/kott/smokey_burger_de_luxe
Rekommenderar verkligen liquid smoke extakt... blev jätte gott!
sen satte vi oss i soffan och myste med datorn i knät...
Bestämde oss för att söka på alanya i turkiet.. Detur va de bolaget som vi hittade bra priser på...
Men säger som Ronny och ragge en gång sa "men bilder kan va fejk"
Men de trodde ju inte kattis, va granskade pool bilderna in i minsta detalj, vart stod träden... Man ska fasen inte behöva flytta sig för skuggan...
Jag och Carro bara skrattade åt henne... sen att bilden va tagen på morgonen eller kvällen så solen gått ner spelade ingen roll de va SKUGGA!!!!!
sen hade vi ju de där problemet, vart skulle vi sola? Jag röstade för i en solsäng på kleopatrastranden och de där två tråkisarna ville ligga vid poolen!!!
Nopp där gav jag mig inte! standen here we come!
sen va de där med al inclusive, halvpension eller lägenhet... Halvpension ville jag och carro.. kattis ville självklart ha al inclusive.. säkert för att då slipper hon lämna stolen vid poolen...
SKKUGGGAAAA!!!
Sen bestämde vi oss för att kolla runt lite själva...
Kattis skrev lite på min msn.... host host....
och carro färgade mitt hår... skönt att få bort utväckten..
Nä nu måste jag sova för de vankas Ullared och after work i morgon!!

RSS 2.0