Samma sak varje helg

Nu har de vart så några helger i rad...
Vid 2-3 står de nån och knackar och sparkar på ytterdörren och försöker komma in!
Brukar Bli jävligt irriterad, för mänskan fattar ju inte att ingen kommer komma och öppna!
Eller ja, jag har vart förbaskat nära några gånger, men förra gången ville jag inte visa mig i min morgonrock och inatt sov jag i mina mysbyxor och en långtröja... sen så skulle jag mot all förmodan gå och öppna så skulle jag ju bara börja frysa allt mer och min natt hade vart förstörd.
Man vet ju inte va som kan va utanför dörren, och då syftar jag inte på min drömprins.. nää jag syftar på att jag och Kerstin ska starta klubb...
"Dörren ska vara stängd och låst under vissa tider och under natten ska de va tyst i trapphuset!
Ska köpa en sån här skylt och sätta upp på ytterdörren!
eller kanske denna skulle passa, iaf på min dörr
Ja ja jag är väl en bitterfitta! Men jag trivs med det!
Och sen så resonerar jag så här...
Skulle den däringa (antar att de va en man) vara inbjuden eller bo här så skulle han väl antagligen ha en nyckel in eller en mobiltelefon som han kunde ringa till personen innan för ytterdörren så att denne kunde komma ner och öppna! alltså hade han inget här inne att göra!

RSS 2.0