skattfritt

Idag har jag spenderat min vakna tid med min vän Linnea
tog en promenad bort till hennes pappa och hämtade hårfärg, sen gick vi hem igen till Fredrik och blekte hennes utväxt, har aldrig gjort de förut så blev faktiskt ganska nöjd även fast Linnea lyser i hvudet nu! =)
sen gick vi och solade, jag blev lite brunare och linnea lös som tomaten! =)
Kom tillbaka till hemma mannen fredrik som stod och lagade mat till oss, samtidigt som han fyllde oss med gott vin!
Blev kassler i ugn och ris, mycket gott!
TACK FREDRIK
sen började vi kolla på filmen
127 timmar

Det är en verklighetsbaserad film, ska väl inte avslöja filmen men helt klart värd att se tycker jag
Men Linnea va besviken i början, En film om en äventyrare som inte letar skatter!!!
Var är alla skatter
så kan avslöja att den inte är en jakten på skatten film!
Och kan erkänna att jag blev äcklad av en scen i filmen även fast jag inte är speciellt rädd för blod....
Sen tog Fredrik fram kex och ost, mumms säger jag bara!
Linnea erkännde ju att filmen dög även fast de inte va nån skatt med....
Sen fick vi nys om en HAJ film, Linnea tänkte direkt Into the blue.... Skattfilm!
ser ju verkligen ut som en skattfilm...
Iaf bloggade lite på den och vissa bloggar säger att den är verklighetsbaserad men har väldigt svårt att tro det... men men.. hittar nån där ute nån stans på nätet där de står att den är verklighetsbaserad så kan ni ju höra av er till mig..
Iaf jag förudspådde slutet direkt... had eju självklart rätt i de jag sa... alla filmer är ju likadana och men vet precis hur de ska sluta..
men måste ju säga att hajar är äckliga! Och Linnea va lite orolig för mig att jag inte skulle bli attackerad av en haj på vägen hem..
Nästa gång jag och Linnea ser på film så får de fan bli Harry Potter maraton! skulle t.o.m. kunna tänka mig att köpa harry potter kostymer och sittar där i soffan med Gryffendor vimplar och kap!
hihihi den dagen lovar jag att ta massa kort och lägga upp här!
Imorgon blir de upp tidigt för att morgon promenad och sen iväg på äventyr!


RSS 2.0