yyygguuuhhhh

en natt när jag jobbade började en patient att låta så... men oj vilka ljud tänkte vi och de pratade vi om sen...
sen kom jag på att oj, så låtre ju faktiskt jag också!
yyyyhhhh yyygguuuhhyyyy mmmhhhuuhhhhmmm aaahhhhuuiooo
så ligger jag i flera timmarer känns de som.. och oj vilken morgon humör..
ärligt, jag förstår varför folk har delade sovrum!!
För oj...
förstår faktiskt inte folk som vill ligga och kramas på morgonen... och de där med att snoza eller va de nu heter!! STÄNG AV DEN DÄR FÖRBANNADE VÄCKARKLOCKAN! eller vill du att jag ställer mig upp och hoppar sönder den.. ställ klockan på den tid du ska gå upp och sen går du upp.. rätt lätt!
Nä men mitt morgon humör är nog inte så farligt när jag tänker efter.....
hyummmm
iaf inte när jag får sova hur länge jag vill, ingen som stör och tar plats.. då är mitt morgon humör helt perfekt!

RSS 2.0