4 små tjejer

4 små tjejer var på krogen 1 stannade i baren och så va dom bara 3
3 små tjejer var på krogen 1 tog en rök och så va de bara 2
2 små tjejer var på krogen 1 ville gå hem och så va de bara 1
1 liten tjej dansade på golvet, sen tog natten slut och sen va de inga fler...
är väl ungefär så jag summera denna gårdagskvällen...
Tyckte den va toppen!
och förresten va de jag som gick hem så att alla vet detta!!!
Redig är jag!
Emma och Carro                                                      Bartömning
Katarina med MAX mål nr 2 idag och en stor milkshake på det
Carro i sin vanliga posè och självklart med shotten!MINTUU             Och sen mina fina på Olearys
**
idag är jag på "de jävliga" humöret... vill jävlas med folk.. och samtidigt så strålar jag och ja glädje kanske... HIHHHIHI
Fått städat min lägenhet, torkat golvet och varit på långpromenad!
Livet leker!

RSS 2.0