Back on track

Nu har jag fått upp sugen på att gå ut och gå igen...
Får liksom inte absinens när jag inte får komma ut och när jag jobbar så är de det jag längtar hem efter..
Tyvärr är inte kosten så himla bra än..
Igår va de ju A till O som stod för lammet och vinet och sen lev de en jätte stor godisskål som jag fortfarande sitter och mumsar på...
Men nästa vecka... Ja då ska jag Linnea och Elin börja på riktigt.. Kilona ska rinna av mig....
Just nu kan jag äta vad som helst, motionera hur mycket eller hur lite som helst utan att röra mig i vikt.. Rätt tråkigt men ihop ska vi satsa stenhårt... dom till studenten och jag till min solresa med mina slanka brudar så vill ju inte ligga där som valrossen med mina fina...
Nu är ju min fråga.. Hur har jag ju en fråga... Hur kan jag få TRÄNINGSVÄRK i framsida lår idag?? Har ju bara vart ute och gått.. inte gjort något konstigt.. Konstigt...

RSS 2.0