en plus en är två

Vet inte mycket om historia
Vet inte mycket biologi
Vet inte mycket om en vetenskaps bok
Vet inte mycket om den franska jag tog

Men jag vet att jag älskar dig
Och jag vet att om du älskar mig också
Vilken underbar värld det skulle vara

Vet inte mycket om geografi
Vet inte mycket trigonometri
Vet inte mycket om algebra
Vet inte vad en räknesticka är för

Men jag vet att en plus ett är två
Och om detta kan man vara med dig
Vilken underbar värld det skulle vara

Nu gör jag inte anspråk på att vara en A-student
Men jag försöker att vara
kanske genom att vara en A-student baby
Kan jag vinna din kärlek till mig

Vet inte mycket om historia
Vet inte mycket biologi
Vet inte mycket om en vetenskaps bok
Vet inte mycket om den franska jag tog

Men jag vet att jag älskar dig
Och jag vet att om du älskar mig också
Vilken underbar värld det skulle vara

La TA TA TA TA TA TA
(Historia)
Ooh ooh ooh ooh ooh ooh
(biologi)
La TA TA TA TA TA TA
(Science bok)
Ooh ooh ooh ooh ooh ooh
(franska jag tog)

Men jag vet att jag älskar dig
Och jag vet att om du älskar mig också
Vilken underbar värld det skulle vara

HIHISommar feeling!
Sam Cooke/Wonderful world


RSS 2.0