Facebookvän

Fick höra att Vänner på facebook är man ju bara..
Isf varför detta liv när jag tar bort dig??
Förstår inte, min vänlista är min vänlista, Vill jag inte ha dig där så kommer jag ta bort, har tagit bort en del människor, en del som inte hälsar på mig och som jag inte vill hälsa på.
Men när du ställer dig bredvid mig och börjar prata med min vän utan att ens titta på mig, inte ens säga hej då anser jag inte ens oss som Facebook vänner längre...
Så är det och de står jag för... Står du för allt du säger och gör är ju frågan!
"facebook vänner är man ju bara"
Isf är inte jag en äkta facebookare, tycker att jag är ganska aktiv där men tänker inte ha massa folk som inte vill säga hej till mig och sen låtsas som om jag endast är den onde!
Nä du kan sitta där med en vän mindre på din stackars vänlista!
och ni....
den som inte vill säga hej till mig eller så kan ju ta bort mig från sin, men de är ni ju självklart för nyfikna för...

RSS 2.0