fast i mitten

Han älskade henne
Men hon var redan borta, för länge sedan
Han ville verkligen att hon stannade
Hon kunde inte vänta mad att ge sig av
Och jag satt fast i mitten

Han försökte reda ut det
Men det är var svårt för hon var en astronaut
Han visste ingeting
Mm ..
Och jag var tillbaka där allt hände
Och jag satt fast i mitten

Han älskade henne
Men hon var redan borta, för länge sedan
Han försökte verkligen fram till slutet
Mm ..
Hon hade honom ryggen för att delta
Och jag satt fast i mitten
Jag var fast i mitten
Jag var fast i mitten

Hon lämnade honom för att vara med mig
Vi hade några saker tillsammans, men så småningom
Jag förstod vad hon höll på med
Det var planerat från början och planen genomfördes
åh åh åh åh ..
Och jag är fortfarande i mitten

Jag älskade henne
Men hon var redan borta, till nästa roll
Jag ville verkligen att hon skulle stanna
Hon kunde inte vänta med att komma undan
Och jag satt fast i mitten

Jag älskade henne
Men hon var redan borta, för länge sedan
Jag försökte verkligen fram till slutet
Hon hade honom ryggen för att delta
Och jag satt fast i mitten
Jag slogs i mitten
Jag var fast i mitten

Salem al Fakir/ Astronaut


RSS 2.0