Idiot, thats it!

Måste bara skriva om detta för tycker de är så kul...
Finns en kille  som gillar att ha väldigt många tjejer runt sig samtidigt!
Och alla tjejer tillåter detta.. jag vet att de inte bara jag som vet om detta.... Alla vet om detta...  han sover hos olika brudar varje helg men han få liksom hålla på som han gör utan att nån ifrågasätter...
Och de konstiga är ju att tjejer tycks dra sig till sånt!
visst har hört om de där fenomenet
"man vill ha de man inte kan få" "man vill ha de spännande killarna"
Men vem kan liksom inte få honom?? de är ju inte de som är svårt! och va är de som är spännande? att se om man får en könssjukdom eller inte?
och om jag med min stora mun råkar påpeka för andra tjejer att han brukar sova runt lite så är jag knäpp i huvudet och ljuger! (ja man får ju inte missa att sova oss en enda levande kvinna)
hahah kommer aldrig glömma när jag träffade honom ute och jag såg i hans ögon att han ville ta en fight! men man kan ju säga att jag vann den innan den ens hade börjat..
Förra helgen jag va ute skrek han åt en tjejkompis till mig bara för att han inte fick följa med henne hem!!  (bara de är ju jävligt konsigt) ena stunden skrek han och va förbannad över det och andra sekunden så va han gullig (då han trodde hon hade ångrat sig) nästa sekund hade han inte tid med henne längre (va väl tvungen att ringa nästa i telefon boken) och nästa helg har han flickvän...
hahhaha
Bara skrattar åt honom.. han gör ju bort sig själv för alla vet ju, säkert jätte seriöst!
Åhh lilla ...... som verkligen är så snäll och kärleksfull!
an jerk who will always be an jerk
Tror ni tjejer verkligen att han kommer ändra sig?
Fan va elak jag är men va fan... trött på sånt... varför låter ni tjejer de hända....

RSS 2.0