Matprioriteringar!

Ja denna månaden gäller det att prioritera.. Mina månader brukar ju knappt gå ihop sig vanligtvis och så är denna lönemånaden hela 5 veckor istället för 4.... Inte dom bästa förutsättningarna men tycker jag ändå har klarat mig bra... Hade det inte vart för den 5e veckan så skulle jag gått +..
Spanade in mitt konto och va stolt över mig själv men då kom jag på att jag har räkningar som skulle betalas snarast.. en p-bot på 300 spänn... men men ja ja... sen va de en påminnelse på en telia som jag inte ens kan hitta.. och ja jag sorterar mina räkningar i betalda och obetalda och där låg den minsann inte!!! Men men orkar inte ringa och fråga va de va så betalade den sällt.. och sen på mina CDON filmer jag köpte... och då såg de genast lite sämre ut eftersom helgen är fullspäckad av roligheter...
Ingen mat hemma.....
Gick till Ica... och köpte mat så att jag har fram tills på fredag samt Frukost.... japp nu ska de börjas äta frukost!
och allt de gick på 90 spänn! säger bara sabbmat! haha panpizza, paj och lasange! mycket varierande kost.. men i helgen då blir de ju middag ute så... hihhi
man måste ju prioritera och jag prioriterar Nöjde framför vardags lyx så!

RSS 2.0