Någon ny

är detta farväl?
Är det dags att låta dig gå?
Är det dags att låta det flyga?
Är det dags att låta det blöda?

Vi brukade turas om
För att täcka upp smärtan
Djupt under brinner det
och känslan finns fortfarande

Du kommer att hitta någon ny
Det hoppas jag verkligen att du gör
För jag älskar dig
Och solen lyser igenom
Den kommer lysa på dig
För jag avgudar dig

Ja, vi gav det ett försök
Men kanske för länge
Ur varje sorg
En annan dag kommer gry

Du kommer att hitta någon ny
Det hoppas jag verkligen att du gör
För jag älskar dig
Och solen lyser igenom
Den kommer lysa på dig
För jag avgudar dig

Och vägen fortsätter fram
Men jag är fortfarande nära dig
I mitt liv, som en sång
Jag kommer fortfarande höra dig
Fortfarande

Du kommer att hitta någon ny
Det hoppas jag verkligen att du gör
För jag älskar dig

Du kommer att hitta någon ny
Det hoppas jag verkligen att du gör
För jag älskar dig
Och solen lyser igenom
Den kommer lysa på dig
För jag avgudar dig

Solen kommer att lysa för dig
Solen kommer att lysa för dig
För jag avgudar dig

Escobar & Heather NovaSomeone New

RSS 2.0