Planerar!

Jag och syrran fyller ju 50 år om en månad och en dag...
Detta ska firas..
Så vi har valt att bjuda dom 83 närmaste! =) ungefär....
ahhahahahahah
Ser faktiskt väldigt mycket fram emot detta!
Eller jag har ju bara ett bekymmer...
Va ska vi bjuda på för mat, dryck, TÅRTA!
Tårtan är ju ja mitt kall när de gäller fester.... Och baka tårta till så många, tårtan blir lätt lite opersonlig då! typ långpannetårta.... treplan... men de känns ju så tråkigt... och oj va bottnar jag kommer få baka!
Men va gör man inte för sina närmaste!
visste en del skulle väl oroa sig för att det skulle bli kul eller inte... men jag vet att de bjudna fixar till festen alldeles själva... Dom är sådana... dom är helt underbara! Allihopa!
(jag och Lisa på får födelsedagsfest -09)
Men de va inte så lätt att få med henne! MAn fick tjata en hel del och fick ju sträcka mig så långt att vi får vara i Vara trakten! de du, änden på jorden men ändå.. Va gör man inte för lite fest...
de roligaste är ju faktiskt att anordna..

RSS 2.0