Shopping

Idag kom pengarna!!
och idag fick jag åka och shoppa! Skulle satsa på en ny svart klänning... Ingen rea shopping hade jag tänkt... så blev de ju inte!
Och OJ va dåligt med svarta snygga klänningar de fanns...
Men började min shopping på sisters... Mycket mycket fint och mycket mycket billigt!
Öppen i ryggen och sen väldigt enkel i fram, ingen uringning alls vilket jag tycker är bra... och nej de är inte min svarta BH ni ser klänningen är sån!!
Sen ska jag nog bli lite brun innan jag använder den... men från 700 kr till 175 kr så va de ju ett måste...
sen råkade jag gå in i skoaffären..
Fastnade för klacken eftersom jag bara har dom traditionella klackarna tidigare och nån kilklack..
och sen när jag kom hem så upptäckte jag att dom va perfekta till klänningen!!!!
Sen blev det cubus för där brukar de ju ha svarta klänningar....  men icke!!
Men hittade en svart blus och lite örhängen..
och dessa 3 saker 350 kr!!! BRA KÖP!

RSS 2.0