skyller på studenten

Nä så farligt är det inte...
Som dom flesta vet så brinner jag för mitt yrke och just neurologin, är ju faktiskt den "inriktningen" inom sjukvården som har flest diagnoser under sig... Så de är ju klart att man inte kan allt..
alla dessa olika kramper man kan ha, generaliserat, partriellt, eller ett partriellt som över går till ett generaliserat... ja ni förstår, ganska svårt men väldigt väldigt kul..
Sen att få se på röntgen bilder på hjärnan.... Tycker själ att jag börjar bli lite duktig iaf...
Men nu när jag har student så kan jag vara ännu mer frågvis.. "ja jag har ju student så förklara gärna" och jag får verkligen testa mina egna kunskaper... Så himla kul...
Frågar man inte experterna (våra himla duktiga doktorer) så får man ju inget veta...
Och ibland känner man sig faktiskt mycket mer kunnig än va de "vanliga" medicin doktorerna gör inom ämnet!
Sen när jag blir gammal, ska jag bli gymnasielärare... när jag förhoppningsvis har skaffat nån som kan försörja min studietid :P
Nä länge leve våra studenter och vår underbara hjärna!

RSS 2.0