Bloggpaus!

Bwfinner mig i Ulricehamn hon Herr N vi ska snart ut till Blidsberg på middag hos Herr Ns föräldrar. Innan vi drar oss mot landvetter och Rhodos...!
Ska bli himla skönt och ja FY fasen säger jag bara va jag ska sola och läsa och må gott!
När jag kommer hem lovar jag att förbättra min kondis för för i helsike va dålig den är... Ska inte berätta hur jag vet de men ja ni förstår säkert... OCH nej syftar inte på något snuskigt!
Kommer hem om en veckan, och gissa va de sa på tv i morse? JO att mitten på nästa vecka så kommer det fina vädert!!!!
På nyhetsmorgon sa de även eller tog upp "resehysterin"
Alla ska resa bort och de finns inte längra några restresor.. Kollade på priserna idag och jag måste erkänna att vi köpte dom i perfekt tid, ospecifiserade kostar idag 5600 kr, vi betalade 4600 kr med hotel!
Men men ja de så bra utan mig, När vi kommer hem väntas bröllop och LINA!!!!
Kram kram


RSS 2.0